فروش اورینگ لاستیکی

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. خرید اورینگ
  4. chevron_left
  5. فروش اورینگ لاستیکی

فروش اورینگ لاستیکی، اورینگ جزء یکی از رایج ترین و ارزان ترین واشرهای مکانیکی محسوب میشود که سطح مقطعی شبیه به O دارد. شرکت مهران پلیمر لاوین گستر در زمینه تولید و فروش انواع اورینگ لاستیکی فعالیت دارد. برای استعلام قیمت یا خرید اورینگ لاستیکی با ما تماس بگیرید.

اورینگ لاستیکی

اورینگ لاستیکی (O-Ring)، نام گروهی از درزبندها با سطح مقطع دایره ای است، که معمولا از جنس پلیمری بوده و بین دو قطعه به منظور آب بندی و جلوگیری از نفوذ ذرات، رطوبت و سیالات به داخل اتصال مورد استفاده قرار می گیرد.اورینگ های لاستیکی جهت آب بندی اتصالات ثابت و متحرک کاربرد داشته و به همین جهت یکی از متداول ترین لوازم در آب بندی ماشین آلات می باشد. مناسب بودن، کاربری راحت و مقاومت بالای آن موجب استفاده فراگیر از این قطعه برای آب بندی شده است.
فروش اورینگ لاستیکی

 

انواع اورینگ لاستیکی

جنس اورینگ با توجه به شرایط کاری انتخاب می شود، متریال این قطعه از لاستیک های Nbr, Sbr, Nr, Epdm, silicon viton, pbr قابل انتخاب بوده و در شرایط خاص از خانواده ترموپلاست ها نیز قابل استفاده است.

 همچنین شما مشتریان گرامی می توانید الاستومر درخواستی خود را به صورت کمیت و تیراژ بدون محدودیت سفارش دهید و همچنین شرکت مهران پلیمر لاوین قیمت و کیفیت موجود در بازار را برای شما تضمین می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد انواع محصولات لاستیکی از جمله ضربه گیر لاستیکی، دیافراگم لاستیکی، پکینگ لاستیکی و …با شرکت مهران پلیمر لاوین تماس حاصل فرمایید.

آنها بسته به کاربرد مورد نیاز از طیف وسیعی از مواد ساخته می شوند. برخی از اورینگ ها با مواد شیمیایی یا گرما در تماس هستند و بنابراین برای مقابله با این امر به مواد مختلفی نیاز دارند. برای نام بردن از چند مورد، حلقه های اورینگ می توانند از موارد زیر ساخته شوند:

  • اورینگ لاستیکی NBR

اورینگ های NBR – نیتریل – به دلیل مقاومت عالی در برابر روغن ها، سوخت ها و سیالات هیدرولیک، گزینه ای محبوب برای محلول های آب بندی در انواع کاربردهای صنعتی هستند. آنها از لاستیک نیتریل بوتادین (NBR)، یک لاستیک مصنوعی ساخته شده اند که مقاومت شیمیایی و سایش بالایی را ارائه می دهد.

یکی از فاکتورهای کلیدی که باید در انتخاب اورینگ های NBR در نظر گرفت، درجه سختی Shore A است. اورینگ های NBR در طیف وسیعی از درجه بندی های سختی، از جمله 70، 80، و 90 Shore A موجود هستند.

  • اورینگ لاستیکی SBR

اورینگ SBR، استایرن بوتادین یا نئولیت با مقاومت خوب در برابر مایعات ترمز، آب و مقاومت سایشی خوب مشخص می شود. مقاومت ضعیف در برابر هوا و روغن و حلال های نفتی دارد.

  • اورینگ لاستیکی HNBR

اورینگ لاستیک نیتریل بوتادین هیدروژنه شده (HNBR) به دلیل تعادل عالی هزینه و عملکرد و استفاده در کاربردهای بسیار سخت مانند خودروسازی، کاربردهای صنعتی که نیاز به عملکرد بالا دارند، به سرعت در سال های گذشته اهمیت یافته است.

  • اورینگ لاستیکی EPDM

اورینگ های EPDM یا اورینگ های اتیلن پروپیلن، خانواده ای از الاستومرهای مصنوعی با هزینه بخار کمتر و مقاومت شیمیایی هستند، به ویژه برای کاربردهایی که شامل حلال ها، اسیدها و سایر مواد شیمیایی ملایم می شوند.

مهران پلیمر لاوین دارای بزرگترین شبکه موجودی اورینگ های EPDM است و به صورت سفارشی و اغلب بدون هزینه ابزار تولید می شود، بنابراین اورینگ های EPDM مورد نیاز شما همیشه در دسترس هستند. خواه برای سیستم های آبی، سیستم های ترمز، پزشکی، دارویی، غذایی یا لبنیات باشد، می توانید برای تحویل سریع و کارآمد اورینگ های خود روی ما حساب کنید.

  • اورینگ لاستیکی پلی تترا فلوئورواتیلن (PTFE)

اورینگ های پلی تترافلوئورواتیلن (PTFE) برای استفاده در محیط های خشن با دماهای بین -450 درجه فارنهایت تا 600 درجه فارنهایت طراحی شده اند. اورینگ های PTFE با طیف وسیعی از مواد شیمیایی مانند استون، ایزوپروپیل، متیل و غیره سازگار هستند. متأسفانه، به دلیل خواص مواد پلی تترا فلوئورواتیلن، اورینگ های PTFE خالص بسیار سفت و سخت هستند و به سختی اعمال می شوند. بنابراین سازندگان از جمله این مشکل را با مخلوط کردن مواد PTFE با پرکننده‌های مختلف حل می‌کنند تا انعطاف‌پذیری بیشتری در اختیار کاربران قرار دهند. اورینگ PTFE اغلب در صنایع غذایی، دارویی و پزشکی استفاده می شود.

جعبه اورینگ لاستیکی

جعبه اورینگ برای زمانی که کار به آن نیاز دارد در دسترس باشد، مجموعه‌ای از اورینگ ها را در برخی از محبوب‌ترین اندازه‌های متریک دارد. ایده آل برای ماشین، کارگاه یا قفسه ابزار خانگی، با این جعبه در دست شما همیشه می توانید مطمئن باشید که در صورت نیاز، مهر و موم اورینگ اندازه مناسب را خواهید داشت.

1. سایزهای متفاوت برای اکثر تهویه مطبوع خودرو.
2. ساخته شده از لاستیک با کیفیت بالا (نیتریل بوتادین هیدروژنه)، مقاوم در برابر روغن، گاز، آب، حلال های الکلی، دمای بالا و فشار بالا.
3. HNBR را می توان برای برآورده کردن دمای کاربرد از -45 C تا 165 C فرموله کرد و به عنوان یک پلیمر DH طبقه بندی می شود.
4. کشش کامل، اثر آب بندی خوب، به طور موثر از نشت کمپرسورهای تهویه مطبوع جلوگیری می کند.
5. مجهز به یک جعبه پلاستیکی شفاف، همه واشرها به خوبی در یک فضای شبکه ای کوچک قرار می گیرند که حمل، انتخاب و جمع آوری آن را آسان می کند.

فروش اورینگ لاستیکی

فروش اورینگ لاستیکی

فروش اورینگ لاستیکی مهران پلیمر لاوین یکی از بزرگترین توزیع کنندگان اورینگ های لاستیکی در ایران است. طیف گسترده ما برای انواع برنامه های کاربردی و نیازهای صنعت مناسب است.  تیم فروش متخصص ما اینجاست تا به شما کمک کند، ما می توانیم بسیاری از ترکیبات جایگزین را با زمان کوتاهی عرضه کنیم. پلیمرهایی مانند سیلیکون، EPDM، Kalrez®، FFKM، HNBR، PTFE، XNBR، PU، CR و غیره. علاوه بر این، ما می‌توانیم اورینگ ها را در رنگ‌ها، مواد یا مشخصات منحصربه‌فرد برای مطابقت با استانداردهای گواهی ارائه کنیم. با بیش از 30000 متریال و اندازه مختلف برای خرید، به ما اعتماد کنید تا اورینگ مورد نیاز خود را تهیه کنیم.

 

 

 

 

 

فروش اورینگ لاستیکی

خرید اورینگ, مقالات
فهرست
واتساپ شرکت مهران پلیمر
ارسال از طریق WhatsApp
Call Now Buttonتماس فوری