خرید اورینگ متری لاستیکی با کیفیت و ارزان

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. خرید اورینگ
  4. chevron_left
  5. خرید اورینگ متری لاستیکی با کیفیت و ارزان

خرید اورینگ متری با کیفیت و ارزان؛ اورینگ متری نسل جدیدی از انواع اورینگ به حساب می آید.در واقع اورینگ های متری با توجه به نیاز مصرف کننده گان در صنایع مختلف طراحی شده اند.

اگر بخواهیم ساده تر بگوییم در واقع اورینگ متری همان اورینگ O ring های معمولی هستند که به صورت تیوب های متری می باشند و شما می توانید بر اساس نیازی که دارید طول اورینگ خود را انتخاب کنید.

اورینگ های متری هنگامی استفاده می شوند که ابعادی که از اورینگ نیاز دارید در استاندارد وجود ندارد و شما می توانید با توجه به نیازتان خودتان اورینگ مورد نیاز خود را بسیازید.

خرید اورینگ متری با کیفیت و ارزان

اورینگ های متری با کیفیت و ارزان هم مانند اورینگ های معمولی با توجه به کاربرد و ویژه گی های منحصر به فردی که دارند در صنایع مختلف مورد توجه بسیاری از مصرف کننده گان قرار گرفته اند.در ادامه به معرفی برخی از پر مصرف ترین انواع اورینگ متری می پردازیم.


ثبت سفارش اورینگ متری با کیفیت


اورینگ متری چیست؟

اورینگ متری ، همانند یک اورینگ معمولی است تفاوت این اورینگ و اورینگ‌های معمولی ، در این است که شما می‌توانید آن را به اندازه‌ی دلخواه برش بزنید و به راحتی در محل مورد نظر ، برای آب بندی ، از آن استفاده کنید.

برای انجام این کار ، ابتدا باید اورینگ با اندازه‌ی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. سپس آن را برش بزنید و با چسباندن دو طرف آن ، از این اورینگ متری به راحتی استفاده کنید.

معرفی انواع اورینگ متری ارزان

1-اورینگ متری NBR

2-اورینگ متری HNBR

3-اورینگ متری وایتون Viton

4-اورینگ متری EPDM

5-اورینگ متری سیلیکون

نکته قابل توجه درباره متریال اورینگ های متری این است که بسیاری از شرکت های تولید کننده اورینگ های متری قادر اند اورینگ متری بر اساس نیاز شما را تولید کننده اما در دنیای امروزه معمولا اورینگ های متری بیشتر از نوع اورینگ متری NBR یا اورینگ متری وایتون Viton هستند.

آشنایی با روش انتخاب اورینگ متری

برای انتخاب و خرید اورینگ متری در واقع تنها نکته ای که باید به آن توجه بفرمایید ضخامت اورینگ می باشد.با انتخاب ضخامت اورینگ شما می توانید طول و قطر داخلی اورینگ را بسته به نیازی که دارید از تیوب اورینگ جدا کرده و سپس استفاده بفرمایید.

از کجا اورینگ متری با قیمت مناسب و با کیفیت بخریم ؟

همان طور که می دانید اورینگ یکی از پر مصرف ترین انواع آببند در بسیاری از صنایع به حساب می آید.همین پر مصرف بودن اورینگ های متری باعث شده است تا بسیاری از تولید کننده اقدام به تولید اورینگ های متری کنند.

نکته قابل توجه هنگام خرید اورینگ متری کیفیت اورینگ می باشد.چراکه که اورینگ های متری تولید شده توسط هر یک از تولید کننده گان با دیگری فرق دارد برا مثال اورینگ های متری آلمانی نسبت

خرید اورینگ متری با کیفیت و ارزان

به اورینگ های متری تایوانی با کیفیت تر و گران قیمت تر می باشد.پس هنگام خرید اورینگ متری حتما به کشور و شرکت تولید کننده اورینگ دقت بفرمایید و با توجه به نیاز خود نسبت به خرید اورینگ متری اقدام فرمایید.


خرید اورینگ متری ارزان در تهران

شرکت بازرگانی مهندسی مهران پلیمر لاوین با تجربه و توانایی های نوین و بهره گیری از دانش های مهندسی روز دنیا با کادری مجرب ، متخصص و آموزش دیده فعالیت خود را در امور تولید

و تامین قطعات صنعتی در صنایع سنگین از جمله صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاهی ، فولاد ، کارخانجات سیمان و خودروسازی ، حمل ونقل و …

برای خرید اورینگ متری با کیفیت و ارزان و تشخیص جنس و همچنین با توجه به محیط قراری گیری اورینگ که انتخابی صحیح داشته باشید

با واحد فروش مهران پلیمر لاوین تماس بگیرید. بهترین قیمت و کیفیت را به شما مشتریان گرامی عرضه می نمایید.

 

 

خرید اورینگ متری لاستیکی با کیفیت و ارزان

خرید اورینگ, مقالات
فهرست
واتساپ شرکت مهران پلیمر
ارسال از طریق WhatsApp
Call Now Buttonتماس فوری