خرید اورینگ: بهترین گزینه ها و راهنمای انتخاب

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. خرید اورینگ
  4. chevron_left
  5. خرید اورینگ: بهترین گزینه ها و راهنمای انتخاب

خرید اورینگ: بهترین گزینه ها و راهنمای انتخاب،حلقه ی O یا به اینگیلیسی ((اورینگ)) نوعی واشر یا درزگیر است با سطح مقطع O شکل است برای جلوگیری از نشت مایعات یا گازها در دستگاه ها ،سیستم ها یا ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد داینامیک آنها عبارتند از شفت های دوار پمپ و پیستون های هیدرولیک سیلندر اورینگ همچنین به عنوان مفصل هلالی با توجه به شکل بر آمدن آن شناخته شده است.

خرید اورینگ: بهترین گزینه ها و راهنمای انتخابآشنایی با انواع اورینگ ها 

همانطور که گفته شده در واقع اورینگ مانند بسیاری از قطعات بسته به نیاز بشر تولید شده اند در واقع هر یک از انواع اورینگ کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی دارند برای درک ساده تر اورینگ های نسوز مناسب استفاده در دما های بالا می باشند. و اورینگ ها NBR  مناسب استفاده در صنایع عام می باشند در ادامه به برسی انواع مختلف اورینگ ها می پردازیم:

  • اورینگ NBR

قدیمی ترین نوع اورینگ در صنعت NBR می باشند. اورینگ های NBR در برابر سایش و پارگی مقاوم می باشند و کاربردی عام دارند از جمله مهمترین ویژگی های اورینگ ها قیمت آنها می باشد قیمت اورینگ NBR نسبت به سایر انواع اورینگ ارزان تر هستند.

  • اورینگ HNBR

در واقع همان اورینگ های NBR هستند که نسبت به دماهای بالا هم مقاوم می باشند حرف H  در ابتدا NBR  مخفف کلمه دما بالا می باشد اورینگ HNBR  نسبت به اورینگ های NBR  کمی گران تر می باشند اما اختلاف قیمت چندانی با یکدیگر ندارند.

  • اورینگ وایتون VITON 

اورینگ های وایتون پرمصرف ترین انواع اورینگ در میان صنایع مختلف به حساب می آید این نوع اورینگ ها به منظور استفاده در دماهای بالا و مقاومت در برابر فشار ، روغن ؛ اسید، بنزین و آب کلردار مورد استفاده قرار می گیرند.

  • اورینگ EPDM 

اورینگ های EPDM  در برابر آب شور دریا و اوزون مقاوم می باشند .

  • اورینگ سیلیکون

بعد از اورینگ های وایتون یکی از پرکاربرد ترین انواع اورینگ به حساب می آید اورینگ های سیلیکونی به دلیل بی ضرر بودن در بسیاری از صنایع همچون صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند

در بررسی ویژگی های انواع اورینگ سیلیکون می توان به مقاومت بالا در برابر سایش و پارگی اشاره کرد.این نوع اورینگ ها با توجه به ساختاری که دارند نی توانند تا دمای 300 درجه سانتی گراد مورد استفاده قرار بگیرند.

خرید اورینگ: بهترین گزینه ها و راهنمای انتخاببهترین گزینه ها و راهنمای انتخاب اورینگ 

خرید اورینگ: بهترین گزینه ها و راهنمای انتخاب این واقعیت که اورینگ ها می توانند در بسیاری از کاربرد ها وارد شوند تا حد زیادی به این واقعیت باز می گردد که می توانند از طیف گسترده ای از مواد تولید شوند دامنه انتخاب مواد گسترده به طراح این امکان را می دهد تا خصوصیات متریال را در نظر بگیرد و بر اساس میزان عملکرد آن ماده در برابر شرایط عملیاتی بهترین تصمیم را بگیرد عمواملی که معمولا در هنگام انتخاب بهترین متریال اورینگ ها در نظر گرفته می شوند :

  • هزینه مواد
  • نفوذ پذیری مواد
  • عملکرد سایشی مواد
  • قابلیت تراکم و سختی مواد

عملکرد در برابر شرایط محیطی و عملیاتی نظیر روغن ها ، حلال ها ، اسیدها و باز ها ، بخار مواد شیمیایی و.

اورینگ ها معمولا از توعی پلیمر الاستیک با الاستومر تولید میشوند این پلیمر ها غالبا از طریق فرآیندی به نام ولکانیزه شدن بهبود می یابند.

در نتیجه استحکام ، دوام و خواص کششی آنها تا حد زیادی قابل توسعه است. و مواد های مختلفی دارای خصوصیات مختلفی هستند برخی از آنها خاصیت ارتجاعی بیشتری دارند و برخی دیگر مقاومت در برابر پارگی بالایی دارند .

خرید اورینگ: بهترین گزینه ها و راهنمای انتخاب

خرید اورینگ
فهرست
واتساپ شرکت مهران پلیمر
ارسال از طریق WhatsApp
Call Now Buttonتماس فوری