خرید انواع اورینگ متری لاستیکی مدار باز از تهران

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. خرید اورینگ
  4. chevron_left
  5. خرید انواع اورینگ متری لاستیکی مدار باز از تهران

خرید انواع اورینگ متری مدار باز از تهران، اورینگ مدار باز چیست ؟ در اصطلاح به آن اورینگ متری نیز میگویند .در جایی که برای آب بندی (سیل) قطعه ای که سایز بیرونی آن به گونه ای افزایش یابد که دیگر برای اورینگ های معمولی (یا مدار بسته) متعارف نباشد و یا سایز مورد نظر در دسترس نباشد.

به طور کلی با توجه به طبیعت ، ساختار و نیاز قطعه توجیح اقتصادی نداشته باشد. می توان از اورینگ متری (یا به طور جامع تر از اب بند های متری) در قطعه های ساکن استفاده نمود.

خرید انواع اورینگ متری مدار باز از تهران

اورینگ مدار باز (متری) چیست؟

در محیط های کاری مختلف، در بسیاری از موارد  اورینگ (مدار بسته) متناسب با قطر سیلندر و پیستون  و یا قطعات مورد نیاز، یافت نمی شود. در این مواقع می توان از اورینگ های متری (مدار باز) به مقدار نیاز استفاده نمود.

اورینگ های متری، از لحاظ کیفی و کارایی همانند اورینگ های معمولی (مداربسته) می باشند؛ با این تفاوت که اورینگ متری را می‌توانید با اندازه دلخواه برش بزنید و در محل مورد نظر برای آب‌بندی استفاده کنید. اما نکته مهم در خرید اورینگ متری، توجه به سایز و اندازه مورد نیاز و چسباندن دقیق دو طرف اورینگ به یکدیگر با چسب مخصوص است.

اورینگ های متری در سایز ها و ابعاد متفاوتی تولید می شود. اورینگ های متری در دو نوع گرد و چهار گوش تولید می شوند. متریال به کار رفته در اورینگ های متری بنا به کاربرد و شرایط محیط و استفاده متفاوت می باشد. متریال های مورد استفاده شامل EPDM، SILICON  ،  VITON  و    NBR می باشد.

اورینگ مدار باز (متری) چگونه کار میکند؟ 

بطورکلی اساس عملکرد اورینگ متری و اورینگ های معمولی حلقه ای یکسان است. تغییرشکل مکانیکی اورینگ مانند اورینگ معمولی مانعی ایجاد میکند که سیالات مختلفی مثل آب، گاز و.. توانایی عبور از ناحیه و بین دو قطعه را نداشته باشد. بطورکلی عملکرد تمامی آب‌ بندها به گونه‌ای است که به هر شکل ممکن، در مسیر عبور سیالات و گازها مانع ایجاد می‌کنند.

مکانیسم تولید:

خرید انواع اورینگ متری مدار باز از تهران

پس از بررسی و انتخاب فرمولاسیون مناسب با شرایط کاری و محیطی اورینگ متری درخواستی و سپس طی کردن مراحل اولیه ی تولید ، اورینگ مدار باز از اکسترودر خارج شده و در مرحله ی بعد وارد دیگ های بخار میشود.

در نهایت برای پیوند دو سر اورینگ پس از کنترل کیفیت و اطمینان از سالم و یکنواختی محصول میتوان آن را داخل دستگاه قرارداد.

در صورتی که توسط یک اپراتور با تجربه به ساختار اورینگ در دما و فشار استاندارد در داخل دستگاه قرار گیرد.

الاستومر های دو طرف اورینگ اتصالات عرضی مناسب تری را شکل میدهند.

و همجوشی در نقطه ی اتصال با کمترین تمرکز تنش همراه میشود.

در غیر اینصورت براساس قانون اساسی بلیز پاسکال نیرو در تمام جهات پخش نمیشود.

نقطه ی اتصال دچار تنش اضافی و گسیل می شود و یا میتوان دو سر آن را با چسب و حلال پرایمر به صورت مدار بسته در می آید.

خرید اورینگ های متری و مدار باز

تولید کننده و تامین کننده انواع اورینگ های متری و مدار باز لاستیکی و الاستومری  با سطح مقطع های مختلف از سایر 1 ملیمتر الی 25 میلیمتر در انواع سختی های مختلف از سختی 30 الی 90 و در انواع متریال های وایتون و ان بی ار و سیلیکون و …

اورینگ های متری نوار های آبندی هستند که با توجه به محل کاربرد آن ها در متریال های مختلف با سختی های متفاوت در ابعاد گوناگون تولید می شوند و در مواقعی که اورینگ های مدار بسته متناسب با ابعاد مورد نیاز جهت آبند قطعات صنعتی از جمله پیستون ها و سیلندر ها و …موجود نباشد از اورینگ های متری استفاده می شود و اوریگ های متری با روش های مختلف و تخصصی به وسیله چسب های مخصوص و مواد شیمیایی مخصوص  با توجه به محل کارکرد آن ها به صورت آپارات تولید می شود .

 

 

خرید انواع اورینگ متری لاستیکی مدار باز از تهران

خرید اورینگ, مقالات
فهرست
واتساپ شرکت مهران پلیمر
ارسال از طریق WhatsApp
Call Now Buttonتماس فوری