خرید و فروش اورینگ وایتون

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. مقالات
  4. chevron_left
  5. خرید و فروش اورینگ وایتون

خرید و فروش اورینگ وایتون، اورینگ وایتون با نام تجاری اورینگ FKM ، یکی از پر استفاده ترین انواع اورینگ برای آب بندی سیالات شیمیایی، اسیدی و سوخت ها است. این اورینگ از متریال VITON تولید می شود که دارای خواص فیزیکی بسیار بالایی است. اورینگ Viton با توجه به ویژگی های بی نظیری که دارد در بسیاری از صنایع، کاربرد گسترده ای دارند. انواع مختلف از اورینگ لاستیکی را با استفاده از الاستومرهای مختلفی تولید می کنند. وایتون پلیمری است با ویژگی های خاص و مقاومت بالا در برار تغییرات دمایی و واکنش های شیمیایی.

خرید و فروش اورینگ وایتونمتریال VITON که از خانواده ای از الاستومرها با خواص فیزیکی بسیار بالاست در فرآیند تولید اورینگ وایتون به صورت استفاده می شود. این متریال دارای مقاومت بسیار بالا در برابر مواد شیمیایی و درجه حرارت بالا است. به همین دلیل، اورینگ وایتون به صورت برای استفاده در صنایعی مانند نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع خودروسازی بسیار مناسب هستند.

اورینگ وایتون به صورت در سایز های مختلفی تولید می شود که از قطر ۳.۳ میلی متر الی ۲۱۵۰ میلی متر در تمامی ضخامت ها به فاصله ۰.۵ میلی متر موجود است. بسته به نیاز کاربر، این اورینگ ها در سایز های مختلفی انتخاب می شوند.

کاربرد وایتون ها :

به طور کلی در قطعاتی که با سوخت و روغن سروکار دارند نظیر صنایع خودروسازی ، هوا فضا ، لوازم خانگی ، صنایع غذایی و شیمیایی کاربرد دارند . از وایتون ها در ساخت غلطک ، اورینگ ، ورق و قطعات لاستیکی و … استفاده می شود.

در سیستم های خلاء و مکانهایی که کمترین حد نفوذپذیری گاز را دارند ، در همه نوع مواد شیمیایی ، گریس ها ، حلال ها ، روانکارها و بنزین ها به کار می روند . درزگیرهای سوخت و شفت موتور اتومبیل ، شیلنگ ها و واشرهای خودرویی و قطعه های هواپیما و موشک همگی از جمله قسمت هایی هستند که وایتون ها در آن ها کارایی دارند .

مشخصات اورینگ وایتون :

نسبت بهNBR و سیلیکون سنگین تر بوده و رنگ آن براق نیست . اورینگ وایتون یا نسوز در اثر کشیدن یا کارکرد در روغن ، گازويیل و بنزین حالت خود را حفظ می کند . البته لازم به ذکر است که هزینه اورینگ وایتون در مقایسه با اورینگ NBR بالاتر می باشد .

اورینگ وایتون ضد روغن ، هیدرولیک ، ضد اسید ، ضد بنزین ، ضد حلال ها و ضد سایش بوده و از اورینگ های معمولی و NBR فشار بسیار بیشتری را تحمل می کند . اورینگ های وایتون به دلیل مقاومت مناسب در برابر حرارت بالا و مواد شیمیایی خورنده یک جایگزین مطمئن به جای اورینگ های نیتریل هستند 

مزایای اورینگ وایتون چیست؟

از مزیت های خاص اورینگ وایتون می توان به کارکرد راحت و نصب بسیار ساده آنان با توجه به مقاومت بالای آنها در برابر پارگی و انعطاف پذیری آنها ، شکل ساده ، اشغال فضای کم و وجود آن در سایز و اندازه ها و متریال لاستیکی متنوع نام برد . تولید آسان و قیمت پایین و مناسب اورینگ ها نیز از دیگر محاسن استفاده از این قطعه لاستیکی پرکاربرد است . طراحی اورینگ ها نسبتا ساده است و با استفاده از قوانین ساده برای هندسه ی شیارها آب بند به دست می آید . تمایل اورینگ ها برای برگشتن به شکل اولیه آن زمانی که مقطع فشرده است از اورینگ وایتون یک آب بندی عالی می سازد .

خرید و فروش اورینگ وایتونسخن آخر: 

به طور کلی، اورینگ وایتون به صورت یکی از پرکاربردترین انواع اورینگ ها به شمار می روند که کاربرد زیادی در محیط های شیمیایی و با درجه حرارات بالا دارند. این نوع اورینگ به دلیل برخورداری از خصوصیات فیزیکی بالا، عملکرد خوبی را به ارمغان می آورد. شرکت مهران پلیمر لاوین را میتوان به عنوان یکی از برترین تولید و توزیع کنندگان انواع قطعات پلیمری در کشور معرفی نمود.
مشتریان عزیز با خرید از شرکت مهران پلیمر لاوین از خالص بودن متریال درخواستی و اصالت کالای خریداری شده، اطمینان خاطر داشته باشید. برای اطلاع از قیمت اورینگ می توانید به وب سایت  مراجعه فرمایید.

 

خرید و فروش اورینگ وایتون

مقالات
فهرست
واتساپ شرکت مهران پلیمر
ارسال از طریق WhatsApp
Call Now Buttonتماس فوری