تفاوت های بین اورینگ های اصلی و تقلبی و راهنمای خرید

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. خرید اورینگ
  4. chevron_left
  5. تفاوت های بین اورینگ های اصلی و تقلبی و راهنمای خرید

تفاوت های بین اورینگ های اصلی و تقلبی و راهنمای خرید، در ساده ترین تعریف ممکن اورینگ ها آب بندی های لاستیکی جامدی به شکل دایره هستند که با قرار گرفتن بین دو سطح تجهیز باعث می شوند راه سیال مسدود شده و از بابت نشت گاز ها خیالمون راحته. اورینگ ها در جای خود ثابت است که منجر به حفظ فشار و شرایط خلا می شود اما در حالت دیگر در تجهیزات متحرک همچون پمپ های رفت و برگشت استفاده می شود.

اورینگ چیست؟

تفاوت های بین اورینگ های اصلی و تقلبی و راهنمای خرید، اورینگ ها واشر های مکانیکی هستند که سطح مقطع دایره ای شکل دارند و برای انجام عملیات آبندیب استفاده می شوند اورینگ ها در انواع مختلف و با کیفیت تولید می شوند و اینکه لازم به ذکر است اورینگ ها نصب خیلی راحت و سریع دارند و همچنین قیمت آنها خیلی مناسب و مقرون به صرفه هستند.

تفاوت های بین اورینگ های اصلی و تقلبی و راهنمای خریدکاربرد اورینگ ها

به طور کلی اورینگ ها قطعه ای است که بین دو سطح فلزی یا غیر فلزی برای جلو گیری از نشتی مورد استفاده قرار میگیرد

  • انواع ماشین آلات صنعتی
  • در صنعت پتروشیمی و غیره
  • در مصارف آب و فاضلاب و آبرسانی
  • در صنعت خودرو و تولید لوازم خانگی
  • کارخانجات

تشخیص جنس اورینگ

برای تشخیص جنس اورینگ با کیفیت نسوز از اورینگ های معمولی بهتر است کمی اورینگ را بکشید اگر سطح اورینگ پس از اینکه آن را ول کردید له حالت اولیه برگشت و حالت خود را از دست نداد نتیجه گرفته می شود که جنس آن نسوز و اصل می باشد.

ام در صورتی که پس از کشیدن اورینگ خلل و سوراخ هایی در سطح آن به وجود آمده و حالت پیشین خود را از دست داده بدین معنی است که اورینگ معمولی بوده و از کیفیت چندانی برخوردار نبوده

انواع اورینگ ها با توضیح مختصر : 

اورینگ متری کوردهایی قابل تهیه به صورت طولی بوده و مورد استفاده به عنوان سیل تجهیزات و ماشین آلات در صنایع می باشد

  • اورینگ وایتون 

در برابر حرارت ، آب کلردار، اسیدها، بنزین ، حلال های شیمیایی ، گاز ترش، ازن، آتش و گرما که مقاومت بالایی دارد استفاده می گردد اورینگ ها می تواند اکثرا شرایط کاری نا مطلوب قرار می گیرند حائز اهمیت کشوئند اورینگ وایتون دما بالای 300 درجه سانتی گراد را تحمل میتوانند کنن.

  • اورینگ سیلیکون 

چسبندگی ، مقاومت حرارتی و الکترویکی بالایی دارا است و به دلیل بهداشتی بودن در صنایع غذایی ، پزشکی، بهداشتی، داروئیی و غیره استفادهی گردد اورینگ سیلیکون حالت الاستیسیته در دمای 60 درجه تا 250 درجه را حفظ می کند و همچنین مقاومت بالایی در برابر اشعه uv خورشید دارا ست

  • اورینگ ضد اسید 

مقاومت بالایی در مواد اسیدی و گازها و زنگ زدگی و آب شور دریا و ازون و نور خورشید شرایط سخت جویی دارا است .

  • اورینگ معمولی 

دارای قیمت مناسب مقاوم در برابر  سایش و انعطاف پذیر می باشد

  • اورینگ ضد روغن 

اورینگ های ضد روغن با دارا بودن خواص مکانیکی چون مقاومت در برابر سایش روغن های معدنی، گازوئیل ، گریس،  الکل ، حرارت و هم چنین تحمل زیاد در دمای بین 30 تغا 120 قابل استفاده می باشد در صنایع مختلف می باشد.

سخن پایانی

شما در این مقاله بررسی تفاوت های بین اورینگ های اصلی و تقلبی و راهنمای خرید و همچنین نحوه‌ی تشخیص آن آشنا شدید و مطالبی را در مورد آن دریافتید. همچنین شما در این مقاله انواع اورینگ‌ها را مطالعه کردید. جهت مطالعه‌ی مطالب بیشتر ، به بخش مقالات وب سایت مهران پلیمر لاوین مراجعه کرده و از مطالب آموزنده‌ی ما بهره مند شوید و لذت ببرید.

تفاوت های بین اورینگ های اصلی و تقلبی و راهنمای خرید

خرید اورینگ
فهرست
واتساپ شرکت مهران پلیمر
ارسال از طریق WhatsApp
Call Now Buttonتماس فوری