قیمت انواع اورینگ لاستیکی با کیفیت و ارزان

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. خرید اورینگ
  4. chevron_left
  5. قیمت انواع اورینگ لاستیکی با کیفیت و ارزان

قیمت انواع اورینگ با کیفیت و ارزان اورینگ، تجهیزی با سطح دایره شکل که میان چندین قطعه، اتصال برقرار می کند و عمل هوا بندی و آبندی را انجام می دهد. اورینگ ها در ابعاد متفاوت طراحی و تولید می شوند و در صنعت مواد غذایی، پتروشیمی، گاز، نفت، نیروگاه و تولید قطعات لاستیکی و پلیمری به کار می روند.

اورینگ، در سال 1896میلادی توسط “جی اولند برگ” ساخته شد و تا کنون در سایزها و اندازه های گوناگون به دو شکل ظاهری متری و حلقه ای وجود دارد. در حقیقت، اورینگ مثل یک واشر مکانیکی در میان دو صفحه ی فلزی و یا غیر فلزی قرار می گیرد و از نشت هوا، مایع، بخار و گاز جلوگیری می کند.

این قطعه، برای آب بندی استفاده می شود و در صورتی که آب بندی خوب ،انجام نگیرد، به دستگاه آسیبهای جدی وارد می کند و این بحث پوسیدگی و فرسودگی قطعات دستگاه را به میزان زیادی بالا می برد.

مهم ترین ویژگی اورینگ، قیمت ارزان و نصب راحت آن است. البته اورینگها ساختمان ساده ای دارند یعنی می توانند هم بصورت ایستا و هم پویا مورد استفاده قرار بگیرند.

نوع داینامیک آن، در پیستون های هیدرولیک سیلندر و شفتهای دوار پمپ استفاده می شود. ، ضریب اطمینان این قطعه بالا بوده و قادرند تا ده ها مگا پاسکال را دوام آورند.

قیمت انواع اورینگ با کیفیت و ارزان

روش تولید اورینگ :

اورینگ، بوسیله اکستروژن، قالبگیری تزریقی، قالب گیری فشار یا قالب بندی انتقالی تولید می شود و افرادی که می خواهند از این قطعه استفاده کنند بایستی دانش فنی خود را در مورد آن تکمیل کنند.

انواع اورینگ :

دسته بندی اورینگ از لحاظ شرايط استفاده و جنس آن کارکرد متفاوت است :

NR&SBR
وایتون
کالرز
سیلیکون
هایپالون& کلروپرن
HNBR
NBR
EPDM

توضیح مفصل انواع اورینگ ها

NR & SBR: این نوع اورینگ کشش و مقاومت بسیار بالایی در مقابل پارگی دارد.

NBR نیتریل: این اورینگ در مقابل ساییدگی و مواد روغنی معدنی و گریس و حرارت شدید، خیلی با دوام است.

HNBR: این نوع، در برابر سایش و انواع روغنها و مواد هیدروکربنی مستحکم است.

وایتون: در مقابل مواد اسیدی، فشار و روغن ها، بنزین، آب کلر دار و فشار بالا فوق العاده مقاومت می کند.

کالرز: دوام شیمیایی اورینگ کالرز در قبال هر گونه ماده شیمیایی بسیار بالاست و با تحمل چهارصد درجه سانتی گراد جز بهترین واشر هاست.

سیلیکون: اورینگ سیلیکون، اورینگی است جهت استفاده در اماکن بهداشتی، حرارتی. قدرت الکتریکی و حرارتی و الکتریکی بالا در کنار رنگ پذیری قیمت انواع اورینگ با کیفیت و ارزان

مناسب آن سبب شده است تا در صنایع آرایشی بهداشتی، پزشکی و مواد غذایی بیشتر به کار رود. اورینگ وایتون، اورینگی که مقاومت آن در برابر حرارت های بالا و بنزین قابل استفاده است که این شرکت با بهترین دستگاه ها بنا بر نیاز طراحی و تولید می کند.

فلوروسیلیکون: این واشر مکانیکی، در برابر حرارت و بنزین بسیار مقاوم است.

اورینگ های هایپالون و کلروپن: این دو مدل در مقابل انواع گاز، از خود استقامت خوبی نشان داده اند.

EPDM: آب شور دریا، اسید، اوزون و آب را این واشر به خوبی تحمل می کند.

اورینگ ACM & AEM: به استقامت عالی در برابر روغن های داغ و حرارت مشهور است.

 

جنس اورینگ :

اورینگها جنسی سیلیکونی دارند. این ماده خیلی انعطاف پذیر بوده و این با ماهیت O-ring هم خوانی دارد. از جهتی، ماده ی سیلیکون، مقاومت حرارتی از 60 تا 200 درجه سانتی گراد را دارد.

این موضوع باعث شده است اورینگ در کلیه ی محیط ها قابل استفاده شود. ضمنا، چسبندگی سیلیکون فوق العاده بالاست. بهتر است بدانید سیلیکون، تنها ماده ای نیست که در ساختار O-ring استفاده می شود.

استفاده از اورینگ در همه صنایع توصیه نمی گردد و از آن ها فقط می توان در همان صنایع نفتی و گازی، پالایشگاه و حتی در انواع اتصالات در مصارف آب و فاضلاب، آب رسانی، اتومبیل، وسایل خانه و آشپزخانه، کارخانه تولید سیمان و انواع ماشین آلات بزرگ صنعتی استفاده نمود.

اورینگ سیلیکون نوعی از اورینگ است که از پلی دی متیل سیلوکسان تولید می شود و قیمت بالای آن بدلیل مقاومتی است که برابر گرما و حرارت دارد.

قیمت انواع اورینگ با کیفیت و ارزان

قیمت خرید و فروش انواع اورینگ

انواع اورینگ با کیفیت و ارزان تا به اینجای مقاله خرید و فروش انواع اورینگ سوالی که ذهنتان را مشغول کرده قیمت اورینگ است. قیمت این محصول به موارد متعددی وابسته می باشد. همان گونه که گفته شد، باید به دنبال واشرمکانیکی متناسب با صنعتی که مد نظرتان است

باشید چرا که جنس هر اورینگ با دیگری فرق دارد و هر کدام در صنعت خاصی بکار می رود. بعلاوه، تعداد اورینگ ها بر قیمت موثرند؛ هر چه تعداد محصول سفارشی شما بالاتر باشد، به همان مقدار قیمت پایین می آید. با توجه به همه این نکات باز هم پیشنهاد می شود برای استعلام پیش از خرید اقدام کنید.

کارخانه مهران پلیمر فروش اورینگ در ایران، با دارا بودن 2500 سایز قالب اورینگ و موجودی کالا از سایز 3 و 3 تا 1800 میلی متر آماده ی تولید و تأمین انواع اورینگ در ابعاد و متریال متنوع می باشد.

 

 

قیمت انواع اورینگ لاستیکی با کیفیت و ارزان

خرید اورینگ, مقالات
فهرست
واتساپ شرکت مهران پلیمر
ارسال از طریق WhatsApp
Call Now Buttonتماس فوری