خرید و فروش اورینگ ارتودنسی

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. خرید اورینگ
  4. chevron_left
  5. خرید و فروش اورینگ ارتودنسی

خرید و فروش اورینگ ارتودنسی، در صورتی در افراد استفاده می شود که دندان ها دچار مشکلات زیادی باشند. ناصافی و ناهماهنگی در ردیف بودن دندان ها و عدم هم پوشانی در دندان ها باعث می شود تا تنها سیم ارتودنسی نتواند مشکلات دندانی را در افراد مرتفع کند.

استفاده از اورینگ ارتودنسی کمک می کند تا فک ها در جایگاه خود قرار گرفته و دندان ها نیز ردیف و صاف شوند. در این صورت است که لبخندی زیبا مهمان لبهای این افراد خواهد شد.

اورینگ ها در واقع کش هایی به حالت گرد و کوچک هستند که به دور براکت ها بسته می شوند تا کش ارتودنسی را در سوراخ  براکت نگه دارند. اورینگ ها هم نقره ای و شفاف بوده و هم در رنگ های متنوع و گوناگون دیگری وجود دارند.

 در هر جلسه تنظیم بریس به وسیله ی متخصص ارتودنسی عوض می شوند و این یعنی شما قادر هستید که در هر جلسه رنگ اورینگ را عوض کنید.  جهت صاف کردن دندان ها به براکت و سیم کمک بسیاری می کند.

مکانیزم اورینگ ارتودنسی تقریبا مشابه سیم است زیرا دقیقا مشابه سیم جهت صاف کردن دندان ها فشار به آن ها وارد می نماید. مهم ترین وظیفه ی اورینگ، کمک در جهت بستن فاصله ی بین دندان های فرد می باشد.

اورینگ چیست ؟

خرید و فروش اورینگ ارتودنسی اورینگ حلقه‌ های لاستیکی است که به براکت متصل می‌ شود. وظیفه اصلی آنها اتصال سیم ارتودنسی به براکت ها می‌ باشد این سبک کش ارتودنسی در دور هر براکت قرار گرفته و برای نگه داشتن سیم‌ها در شیار براکت کاربرد دارد.

رنگ های کش ارتودنسی در این مدل نیز مورد توجه افراد خصوصا کودکان قرار گرفته است. کش ارتودنسی O-Ring بعنوان یک نگهدارنده‌ ی سیم ارتونسی در داخل براکت شناخته شده است. اورینگ الاستیک کوچک است و برای هر براکت به صورت جداگانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و مانند چین الاستیک به هم متصل نیست.

اورینگ ارتودنسی باید در هر جلسه تنظیم بریس، توسط ارتودنتیست تعویض گردد. شما در هر جلسه ملاقات با ارتودنتیست این امکان رادارید که رنگ کش ارتودنسی خود را تغییر دهید.

کش ارتودنسی جهت صاف کردن دندان ها به براکت و سیم کمک بسیاری می کند. مکانیزم آن تقریبا مشابه سیم است زیرا دقیقا مشابه سیم جهت صاف کردن دندان ها فشار به آن ها وارد می نماید. مهم ترین وظیفه ی آن، کمک در جهت بستن فاصله ی بین دندان های فرد می باشد.

چگونگی نصب اورینگ های دندانی

بعد از نصب براکت بر روی دندان توسط متخصص ارتودنسی بر روی هر یک از براکت ها ، از یک اورینگ ارتودنسی جهت نگاه داشتن براکت در محل خود استفاده می کند که معمولا در رنگ های متنوع و گوناگون در بازار موجود است. استفاده از رنگ های مختلف باعث ایجاد تنوع در کودکانی می شود که هر ماه اقدام به مراجعه به دندان پزشک می کنند.

اورینگ ارتودنسی در انواع مختلفی جهت جابجا نمودن دندان ها توسط دندان پزشک بر روی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. به نحوه استفاده از آنها در تغییر و جابجایی در مسیر دندان ها کلاس گفته می شود. این کلاس بندی نیز در مراتب مختلفی برای افراد مختلف انجام می شود.

انواع اورینگ ارتودنسی

متخصصین ارتودنسی با توجه به مشکلات دندانی مختلف انواع مختلفی از اورینگ ارتودنسی را به بیماران خود توصیه می کنند. در واقع متخصص ارتودنسی در صورت انتخاب صحیح ضخامت اورینگ با توجه به ناهنجاری دندانی، کمک شایانی به تسریع روند درمان می کند.

یکی از روش های دسته بندی انواع اورینگ ارتودنسی از نظر نحوه اتصال است که مدل های مختلفی دارند که عبارتند از:کش ارتودنسی مثلثی، کش ارتودنسی جعبه ای، اورینگ ارتودنسی کلاس ۱، کلاس ۲ و کلاس ۳ که در ادامه بیشتر درباره آنها صبحت خواهیم کرد.

  • اورینگ ارتودنسی در کلاس ۱

  • اورینگ های ارتودنسی در کلاس ۲

  • کش ارتودنسی مثلثی در کلاس ۲

  • کش های ارتودنسی در کلاس ۳

  • اورینگ ارتودنسی مثلثی در کلاس ۳

  • کش ارتودنسی در روش چهار گوش

  • اورینگ های میدلاین

  • کش های ارتودنسی وی شکل دندانی

  • اورینگ های ارتودنسی کراس بایت

  • کش های ارتودنسی مثلثی قدامی

 

 

 

 

خرید و فروش اورینگ ارتودنسی

خرید اورینگ
فهرست
واتساپ شرکت مهران پلیمر
ارسال از طریق WhatsApp
Call Now Buttonتماس فوری